Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

μας ξεγέλασαν με μάγια...

...μας ξεγέλασαν με μάγια...
ένα σοκολατένιο σπιτάκι μάς παρέσυρε στη σκλαβιά και στην καταστροφή...
έτσι δεν είμαστε απλώς υποδουλωμένοι αλλά παγιδευμένοι...
το τεχνούργημα πρόβαλε σκοπίμως μία ψευδαίσθηση,που θα μας εισήγαγε και θα μας καθοδηγούσε...

...ωστόσο, κάποιες φορές μιά παγίδα,όπως ο ιστός της αράχνης,παγιδεύει μιά θανάσιμη οντότητα, που είναι ικανή να σκοτώσει τον κατασκευαστή της παγίδας...
αυτό μπορεί να συμβαίνει εδώ...
μπορεί να μην είμαστε αυτό που φαινόμαστε ακόμη και για μας τους ίδιους...
...............από γραπτά του Philip K. Dick..........
ntina

10 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια,παρά μόνο ότι φτιάχνεις είναι καταπληκτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Τήν εμορφιά έτσι πολύ ατένισα,
    που πλήρης είναι αυτής η όρασίς μου''.
    Καβάφης.Στις τόσο όμορφες φωτογραφίες σου.Μερικές τίς έχω ζηλέψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...χρόνια διαβάζω τον ποιητή και όλα καινούργια βρίσκω...μ'αρέσει να ζηλεύουν τις φωτογραφίες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο σίγουροι είμαστε άραγε για το τί βλέπουμε κάθε φορά που κοιτάμε στον καθρέπτη? Οι άνθρωποι δεν χρειάζονται πάντα τα "τεχνουργήματα" για να παραμυθιάζουν την όραση του νου...τα καταφέρνουν πολύ καλά και μόνοι τους!!! Η φωτο σου φυσικά, ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Μια υπέροχη Κυριακή να έχεις για ό,τι και να κάνεις! Την αγάπη μου
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου πόσο δίκιο 'εχεις ότι οι άνθρωποι τα καταφέρνουν πολύ καλά και μόνοι τους σε αυτό τον τομέα,δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Βέβαια εγώ μιά φωτογράφος είμαι και μου αρέσει να σας χαρίζω τις φωτογραφίες μου και να ακούω πόσο σας αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή δουλειά. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή