Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

«Μπαμπά, γιατί με χτύπησε ο κύριος;»

«Τα ΜΑΤ θέλανε να φύγουμε από το πεζοδρόμιο» συνεχίζει ο κ. Βρεττάκος. «Να μας διώξουν. 

Έτρεξαν κατά πάνω μας.
Μας φώναζαν, έβριζαν και με τις ασπίδες τους άρχισαν να μας σπρώχνουν βίαια.  
Χτύπησαν την κόρη μου με την ασπίδα στη γνάθο. 
Αυτή άρχισε να κλαίει. 
Την πήρα στην αγκαλιά μου και προσπάθησα να φύγω.
Έτρεμε ολόκληρη. 
Με έσφιγγε δυνατά και δεν με άφηνε. 
Εγώ ήμουν εξοργισμένος και η κόρη μου φοβισμένη».
.................................
 ....................................
δυστυχώς η γλώσσα είναι πολύ φτωχή στους χαρακτηρισμούς για τέτοιους υπανθρώπους που
μπορούν και σηκώνουν το οπλισμένο τους χέρι και 
χτυπούν μικρά παιδιά
https://taneatisgaleras.blogspot.com/2011/
 enet.gr                                                                                                                                 ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου