Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

"Whatever we have done, Kertész did first."


"Whatever we have done, Kertész did first."
''ότι έχουμε κάνει ο Kertész το έκανε πρώτος''..........
είχε πει ο Henri Cartier-Bresson.........



http://www.getty.edu/art/exhibitions/kertesz/



Ο  Henri Cartier-Bresson και πάλι, αναφερόμενος στον Kertész :
“Κάθε φωτογραφία τού Kertész περιέχει μιαν έκπληξη”

Ο μεγάλος αυτός φωτογράφος  γεννήθηκε στην Βουδαπέστη της Ουγγαρίας στις 2 Ιουλίου τού 1894.



.......και πέθανε στο διαμέρισμά του στις 28 Σεπτεμβρίου τού 1985 σε ηλικία 91 ετών..........
 ...........θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους  φωτογράφους..........


1 σχόλιο:

  1. καλησπέρα φίλε negentropist...ναι ο Kertész είναι ονειρικός...παρατηρώντας τις φωτογραφίες του χάνεσαι μέσα σε ένα μαγικό κόσμο...έχω διαβάσει την συγκεκριμένη σου ανάρτηση(αλλά ο χρόνος που με τρέχει δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια για μιά επικοινωνία όπως θα την ήθελα)η οποία είναι όντως πολύ αξιόλογη,όπως μου άρεσε πολύ και η''το βαμμένο πέπλο''.....ά και κάτι ακόμα,μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες και η μουσική που συνοδεύεις τις αναρτήσεις σου...αυτά τα λίγα γρήγορα-γρήγορα τους χαιρετισμούς μου και καλό μήνα φίλε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή