Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008

Don Bartletti...στα παιδιά...

...την έψαχνα αυτή την φωτογραφία...την έψαχνα καιρό...την βρήκα απόψε...

...και την συνοδεύω με κάτι που είχει γράψει ο Hermann Hesse ,δεν θυμάμαι τώρα σε πιό βιβλίο του,και γυροφέρνει όλη μέρα στο μυαλό μου..........................................
...δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και ασύλληπτο και τίποτα πιο αλλόκοτο κι ολότελα χαμένο για μας από την ψυχή του παιδιού όταν παίζει.........
...η φωτογραφία είναι του Don Bartletti (Chiapas Racers) τραβηγμένη τον Αύγουστο του 2000 στο Mexico...

2 σχόλια:

  1. μου φαίνεται στην ιστορία ενός μάγου η κάπως έτσι.
    κάπου πάντως μου είναι γνωστη αυτη η πρόταση.
    Να άλλος ένας συγγραφέας που αγαπώ και γω πολύ.
    Είπα, μπας και είσαι αδελφή μου δίδυμη;

    την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή