Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Νύχτωσε και δε φάνηκες εσύ...

Τόσο πολύ σ' αγάπησα Κερά,
που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
Πάταγα 'γω -στραβός- μεσ' τα νερά;
κι εσύ κοντά μου...
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ουλαλούμ...
Ήταν σα να σε πρόσμενα Κερά
απόψε που δεν έπνεε έξω ανάσα,
κι έλεγα: Θάρθει απόψε απ' τα νερά
κι από τα δάσα.

Θα 'ρθει, αφού φλερτάρει μου η ψυχή,
αφού σπαρά το μάτι μου σα ψάρι
και θα μυρίζει ήλιο και βροχή
και νιο φεγγάρι...

Και να, το κάθισμά σου σιγυρνώ,
στολνώ τη κάμαρά μας αγριομέντα,
και να, μαζί σου κιόλας αρχινώ
χρυσή κουβέντα:

...Πως -να, θα μείνει ο κόσμος με το "μπα"
που μ' έλεγε τρελό πως είχες γίνει
καπνός και -τάχα - σύγνεφα θαμπά
προς τη Σελήνη...
.

Νύχτωσε και δε φάνηκες εσύ.
Κίνησα να σε βρω στο δρόμο -ωιμένα-
μα σκούνταφτες (όπου εσκούνταφτα) χρυσή
κι εσύ με μένα.

Τόσο πολύ σ' αγάπησα Κερά,
που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
Πάταγα 'γω -στραβός- μεσ' τα νερά;
κι εσύ κοντά μου... 
.....................................................................................
Γιάννης Σκαρίμπας
γόνος ιστορικής οικογένειας από την Αγία Ευθυμία της Φωκίδας
πατέρας του ο Ευθύμιος Σκαρίμπας απόγονος αγωνιστών της Επανάστασης του 1821
ξεκίνησε τις εγκύκλιες σπουδές του στο Αίγιο και τις ολοκλήρωσε στην Πάτρα
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου