Τρίτη, 23 Ιουνίου 2009

...άλλο ένα βραβείο από...


...την φίλη και συνμπλόγκερ Μαρίνα για μένα ...την ευχαριστώ πολύ............... ...ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου και καλό μας καλοκαίρι..........οι κανόνες του συγκεκριμένου βραβείου λένε να το απονείμω με την σειρά μου σε άλλα δέκα πέντε αγαπημένα blogs...λοιπόν....επειδή οι κανόνες με κουράζουν πάρα πολύ και τα αγαπημένα μου blogs είναι πολύ περισσότερα από δέκα πέντε χαρίζω αυτό το βραβείο σε όποιον διαβάζει αυτή μου την ανάρτηση και ο οποίος μπορεί να το αναρτἠσει στο blog του δοσμένο από μένα................. ..............τα φιλιά μου σε όλους............
......ευχαριστώ επίσης τους φίλους που μου έδωσαν το βραβείο.........
........Αστρο-Συμμορίτες...ευχαριστώ πολύ παιδιά......
................marouli μου ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου.................
................ηλακάτη σε ευχαριστώ............................τελικά πολύ χαίρομαι............

9 σχόλια:

  1. Καλό Καλοκαίρι Ντίνα, και καλά μας ταξίδια διαδικτυακά αλλά και πραγματικά!
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ καλησπέρα Μαρίνα.........
    @ Marouli μου ευχαριστώ πολύ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις και από μένα ένα βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, εξαιρετικά!!!!!
    Μου αρέσει ναπαίρνω βραβείααα!!!
    :-)

    Καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. SKPOYTZAKO μου γλυκέ καλή σου μέρα...καλό καλοκαίρι και σε σένα...εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...ηλακάτη ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...αγαπητέ πρκλς καλή σου μέρα...........
    ......κάποια blogs είναι όαση για μένα.........
    .....χρειαζόμαστε posts σαν τα δικά σου...........και δεν είναι καθόλου μα καθόλου ψεύτικη ευγένεια αυτό που λέω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή