Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2009

η μετάλλαξη της εικόνας

...και τώρα που άνοιξε και έκλεισε ο φωτοφράκτης σαν μάτι αδέκαστο και συνελήφθη ο χρόνος, ο ρεμβασμός αυξάνει την ζωή και δίδει στην κάθε εικόνα την κίνηση και την ευελιξία που φέρνει από τα βάθη μιας πηγής (της ιδικής του) ζεστό το πιο κρυφό της νόημα.
Και ιδού που μεταλλάσσει πλήρως την εικόνα...
από μια στατική στιγμή (ας πούμε καρφωμένη) την μετατρέπει σε πολυκύμαντον χορόν ωρών και πλαστικών σωμάτων ευρυθμίας, σε οντοποίησιν απτήν και ασπαίρουσαν παντός οράματος, πάσης ευθυμίας................................................
...........................ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ ..................
ntina

4 σχόλια:

  1. Και μια που ανέφερες τον Εμπειρίκο, έχεις μήπως στην υπέροχη κατοχή σου φωτογραφίες από Ανδρο?
    υπάρχει ένα μέρος, το γεφύρι του Αλαδινού.
    Το Αλαδινού είναι ένα χωριό (το χωριό μου) 4 χλμ πριν τη Χώρα.
    Η θέα αυτού του γεφυριού θα σε αφήσει άναυδη.
    Αν ποτέ σε βγάλει ο καλλιτεχνικά πλούσιος δρόμος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Όχι δεν έχω φωτογραφίες από Άνδρο και δεν έχω πάει και όπως μου λένε φίλοι είμαι απαράδεκτη.
    Δεν ήξερα βέβαια ότι υπάρχει εκεί γεφύρι-τα γεφύρια είναι η μεγάλη μου φωτογραφική αδυναμία-σίγουρα e-φίλε μία από τις επόμενες φωτογραφίσεις μου θα είναι Άνδρος.....
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλές φωτογραφίες! Και η οπτική γωνία...
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φίλε καλησπέρα!!!Χαίρομαι που είδες και που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου...γιατί εκτός από την ικανοποίηση που νιώθω δημιουργώντας τες,άλλη τόση νιώθω και όταν αυτές λένε κάποια πράγματα σε μερικούς ανθρώπους...
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή